Порядок вирішення спорів з питань газопостачання
У разі виникнення спору з питань, які виникають у зв’язку з постачанням природного газу, зокрема незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ, проведення звіряння оплат за газ чи іншої діяльності ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ», Ви можете звернутись до контакт-центру товариства за телефоном: (0462) 61-63-04 (фізичні особи) або (0462)94-12-46 (юридичні особи), електронним листом на office@cngaszbut.com.ua, або безпосередньо до відповідних структурних підрозділів товариства:
Назва структурного підрозділу, адреса |
Прізвище, ім’я, по-батькові відповідальної особи, посада |
Телефон, електронна адреса, години особистого прийому |
Коло питань, які перебувають в компетенції підрозділу |
Головний підрозділ м.Чернігів
14005, м. Чернігів, пр-т Миру, 53
|
Зозуль В’ячеслав Володимирович
Директор ТОВ «Чернігівгаз Збут» |
тел./факс (0462) 94-12-40 Прийом громадян: Вівторок з 16:00 до 17:00 |
Питання, що стосуються провадження всіх видів ліцензійної діяльності |
Войтенко Марина Михайлівна
Начальник відділу продажів фізичним особам
|
(0462) 94-12-42 Maryna.Voitenko@cngaszbut.104.ua Понеділок - четвер з 08.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 16.00 Обідня перерва з 12.00 до 12.48
|
Питання постачання природного газу, незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ (на підставі даних щодо обсягу розподіленого ПАТ «Чернігівгаз»), проведення звіряння оплат за газ чи інша діяльність ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» |
|
Бунак Інна Віталіївна
Начальник відділу продажів юридичним особам |
(0462) 94-12-46 Понеділок - четвер з 08.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 16.00 Обідня перерва з 12.00 до 12.48 |
Укладення договорів на постачання природного газу та електроенергії непобутовим споживачам |
|
Прилуцький відділ продажів
17500, м. Прилуки, вул. Пушкіна, 92 а |
Харченко Людмила Вікторівна
Менеджер із збуту |
(237) 7-16-10 Liudmyla.Kharchenko@cngaszbut.104.ua Понеділок - четвер з 08.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 16.00 Обідня перерва з 12.00 до 12.48 |
Питання постачання природного газу, незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ (на підставі даних щодо обсягу розподіленого ПАТ «Чернігівгаз»), проведення звіряння оплат за газ чи інша діяльність ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ»; укладення договорів на постачання природного газу та електроенергії непобутовим споживачам |
Ніжинський відділ продажів
16600, м. Ніжин, вул. Воздвиженська, 4 |
Капленко Ірина Михайлівна
Старший менеджер із збуту
|
(231) 7-83-05 Iryna.Kaplenko@cngas.com.ua. Понеділок - четвер з 08.00 до 17.00 П’ятниця з 08.00 до 16.00 Обідня перерва з 12.00 до 12.48 |
Питання постачання природного газу, незгоди з проведеними нарахуваннями за природний газ (на підставі даних щодо обсягу розподіленого ПАТ «Чернігівгаз»), проведення звіряння оплат за газ чи інша діяльність ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ»; укладення договорів на постачання природного газу та електроенергії непобутовим споживачам |
У разі невирішення Вашого питання шляхом переговорів, незадоволення наслідками усного розгляду або Вашого небажання вести переговори усним шляхом, звертайтесь до ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» із заявою (претензією). В заяві (для пришвидшення її розгляду) слід зазначити:
- прізвище, ім’я, по-батькові замовника, назву заявника - юридичної особи;
- ідентифікаційний номер фізичної особи (або серію та номер паспорту для осіб, які відмовились від отримання ідентифікаційного номеру з релігійних переконань), код за ЄДРПОУ для юридичної особи;
- ЕІС-код;
- поштова адреса;
- виклад питання, яке викликає спір;
- суть прохання, очікуваного наслідку звернення.
ЗЗаяви побутових споживачів розглядається протягом 5 робочих днів, а якщо для розгляду претензії необхідне додаткове вивчення обставин та матеріалів – якнайшвидше, але не пізніше 1 місяця з дня її надходження. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено до закінчення зазначеного строку на зазначені в претензії реквізити.
До уваги юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців: Вашу претензію слід оформлювати відповідно до вимог статті 6 Господарсько-процесуального кодексу України, а саме: у претензії зазначаються:
а) повне найменування і поштові реквізити заявника претензії та підприємства, організації, яким претензія пред'являється; дата пред'явлення і номер претензії;
б) обставини, на підставі яких пред'явлено претензію; докази, що підтверджують ці обставини; посилання на відповідні нормативні акти;
в) вимоги заявника;
г) сума претензії та її розрахунок, якщо претензія підлягає грошовій оцінці; платіжні реквізити заявника претензії;
д) перелік документів, що додаються до претензії, а також інших доказів.
Документи, що підтверджують вимоги заявника, додаються в оригіналах чи належним чином засвідчених копіях. Документи, які є у другої сторони, можуть не додаватись до претензії із зазначенням про це у претензії. До претензії про сплату грошових коштів може додаватися платіжна вимога-доручення на суму претензії. Претензія підписується уповноваженою особою підприємства, організації або їх представником та надсилається до ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ» рекомендованим або цінним листом чи вручається під розписку.
Претензії юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців розглядаються протягом 10 днів з дня її одержання. Про наслідки її розгляду Вам буде повідомлено на зазначені Вами у претензії реквізити.
У разі невирішення Вашого питання в претензійному порядку, Ви можете звернутись до територіального підрозділу Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) у Чернігівській області за адресою:
14000, м. Чернігів, вул. Гонча, 37, к. 202, тел./факс: (0462) 676 740, тел. (0462) 654 694, E-mail: energo.cn@newline.net.ua, tpnkre@ukr.net;
до НКРЕКП: 03057 м. Київ, вул. Смоленська, 19, тел. (044) 204-48-27; E-mail: box@nerc.gov.ua, офіційний інтернет-сайт НКРЕКП: http://www.nerc.gov.ua/, або до суду.
Звернення до НКРЕКП чи його територіального підрозділу не позбавляє Вас права на вирішення спору в судовому порядку.
До уваги споживачів! Чинне процесуальне законодавство, яке врегульовує порядок судового вирішення спорів не містить прямої норми щодо відмови у прийнятті позовної заяви у разі недодержання досудового порядку вирішення спорів. Однак, в позовній заяві слід зазначати які Ваші права та законні інтереси було порушено, а за відсутності порушеного права – відсутній предмет спору і справа розгляду в судах не підлягає. Тому, для уникнення відмови у прийнятті позовної заяви з підстави, що справа не підлягає розгляду у відповідних судах, радимо Вам перед зверненням до суду обов’язково скористатись своїм правом вирішити спір безпосередньо з ТОВ «ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ», в ході чого Ви зможете з’ясувати всю інформацію щодо наявності чи відсутності порушень Ваших прав та законних інтересів та забезпечити доказову базу для звернення до суду, якщо таке звернення буде визнане Вами за необхідне.
З питань, які виникають у зв’язку з розподілом природного газу: незгоди з обліковими даними щодо обсягів спожитого газу, незгоди з діями контролерів, інших працівників ПАТ «Чернігівгаз» щодо встановлення лічильників, проведення звіряння показань лічильника, обслуговування, повірки, ремонту газового обладнання, видачі технічних умов, інших питань, пов’язаних з наданням послуг приєднання чи іншої діяльності Оператора ГРМ, Ви можете звернутися в Контакт-центр товариства за телефонами: (0462) 61 62 04 або (067) 65 64 104, а також направити звернення за адресою: м Чернігів, вул. Любецька, 68, індекс: 14021, офіційний сайт ПАТ «Чернігівгаз» https://cn.104.ua.