Як працюватиме ТОВ «Чернігівгаз Збут» в умовах обмежень «червоної» карантинної зони
29.03.2021
У зв’язку зі щоденним зростанням кількості захворілих на COVID-19, від понеділка, 29 березня, Чернігівщина перебуває у «червоній» карантинній зоні. На період дії посилених карантинних обмежень прийом клієнтів компанії здійснюватиметься за попереднім записом.
Всі послуги онлайн
Прийом клієнтів, які є юридичними особами, з питань отримання рахунків на оплату, актів виконаних робіт, підписання обхідні листів, підписання додаткових угод/угод на постачання природного газу чи електроенергії у центральному офісі, а також в регіональних точках контакту здійснюється за попереднім записом.
Куликівський, Ріпкинський, Чернігівський райони та м. Чернігів:
Шванська Анастасія Олександрівна (Бюджетні організації) — (095) 224 81 30
Горбань Наталія Олександрівна (Промислові підприємства) — (099) 009 73 87
Варвинський та Прилуцький райони (з фізичним розташуванням у м. Прилуки):
Харченко Людмила Вікторівна, Лук’яненко Олена Вікторівна (04637) 7 16 10
Ніжинський, Бобровицький, Козелецький, Носівський райони (з фізичним розташуванням у м. Ніжин):
Братиця Інна Миколаївна, Капленко Ірина Михайлівна (04631) 7 83 05;
Коропський, Менський, Новгород-Сіверський, Семенівський, Сосницький, Городнянський, Корюківський та Сновський райони (з фізичним розташуванням у м. Мена):
Андрієнко Юлія Дмитрівна (04644) 2 14 09, (050) 297 97 15;
Бахмацький, Борзнянський, Ічнянський, Срібнянський, Талалаївський райони (з фізичним розташуванням у м. Бахмач):
Головата Юлія Анатоліївна (04635) 4 10 06.
Прийом побутових споживачів, як і раніше здійснюватиметься на території Клієнтських просторів 104.ua, але їх відвідування також необхідно спланувати заздалегідь і записатися за номером телефону (0462) 61 62 04.
Не варто також забувати, що переважну більшість питань, пов’язаних із газопостачанням, можна вирішити дистанційно. Достатньо подзвонити до контакт-центру за номером (0462) 616 304.
Вас, зокрема, проконсультують щодо:
- реєстрації в Особистому кабінеті;
- звірки лічильників та квитанцій;
- номеру особового рахунку;
- вартості газу;
- онлайн способів оплати рахунків;
- оплати за газ без комісії;
- реквізитів на оплату;
- переліку документів та процедури підключення.
Бережіть себе! У період підвищеної епідемічної небезпеки, краще утриматися від зайвих особистих контактів, для цього пропонуємо скористатися онлайн сервісами. Це безпечно та зручно:
- Особистий кабінет на сайті 104.ua http://bit.ly/cabinet104
- мобільний додаток 104Mobile для Android http://bit.ly/104Android
- мобільний додаток 104Mobile Light для iPhone http://bit.ly/104iPhone
- чат-бот «7104ua» у Viber http://bit.ly/7104uaViber
- контакт-центр http://bit.ly/104call-center
Завжди оперативно отримати актуальну інформацію та відповіді на свої запитання можна за допомогою електронної пошти або через форму зворотного зв’язку в Особистому кабінеті, або поставивши своє запитання в особисті повідомлення на нашій сторінці у Facebook.
«Чернігівгаз Збут» — ми турбуємося про своїх клієнтів!