Порядок вирішення спорів з питань постачання електроенергії
Всі спори та суперечки, що виникають з питань Договору про постачання електричної енергії або в зв'язку з ним, а також інші суперечки, що можуть виникнути при взаємодії зі Споживачем, вирішуються шляхом переговорів у справедливий і швидкий спосіб.
Споживачі мають можливість використання мобільного додатку "Енергетика Онлайн" як один із способів подання звернення/скарги/пропозиції.
Постачальник зобов'язаний розглянути всі скарги, отримані від споживачів, і протягом одного місяця повідомити про результати їх розгляду.
Споживач має право звернутися із заявою про вирішення спору до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (далі – Регулятор) у відповідності до статті 21 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та/або передати спір на розгляд до суду у відповідності до умов договору та чинного законодавства України.
Крім того, з питань дотримання вимог законодавства у сфері енергетики Ви можете звернутися до:
Особа, відповідальна за розв'язання спорів:
Директор ТОВ "ЧЕРНІГІВГАЗ ЗБУТ" Зозуль В’ячеслав Володимирович.
Якщо у Вас є питання. звернення, скарга, претензія щодо постачання електричної енергії або повідомлення про загрозу електробезпеки, зв'яжіться з нами:
- за телефоном +38(0462) 94 12 40;
- електронною пошто ю за адресою: office@cngaszbut.com.ua;
- письмово за адресою: Україна, 14005, м. Чернігів, пр-т Миру, 53;
- особисто відвідавши наш офіс за адресою: Чернігів, пр-т Миру, 53, 3 поверх; (з 08-00 до 17-00 крім вихідних та святкових днів).